2009年9月23日 星期三

果醬小姐,恭喜你呀!!!

今天很開心很開心,整天我都在笑眯眯


果醬小姐大婚日子!!一定要到!!


本來今天要返工架~!~! :( src="" 好彩同事肯同我調時間,咁我可以一早去香港公園~~


跟期待已久的果醬、愛美麗、Embrace Dreams & 馬騮2隻見面


仲有2個神秘嘉賓: 圓圓 & 戆里 <<<嘩嘩嘩!!不得了,圓圓是我偶像來的!!!!


興奮+開心爆燈~!~!~!!~@@@~@~@~@


太陽伯伯伴著一對新人,晴天新娘來了,好幸福呀~~


IMG_1108.JPG


果醬小姐,你好靚女呀!跟廖生好襯呀!恭喜廖生廖太!!!!


.


小朋友最得我歡心~~家言妹妹好CUTE呀~!~!家鳴哥哥好醒目,一年班的小子可以對答如流!!好佩服Embrace Dreams,那麼年輕可以做到2個小朋友的媽媽,真慚愧,枉我年紀仲大過Embrace Dreams,我覺得自己好唔成熟呀!@!@!@


IMG_1109.JPG


家鳴哥哥,你好醒目呀!!家言妹妹,你好得意呀!!「麥當勞」和「公園」是2隻馬騮的咒語,一聽到立即乖哂~


Embrace Dreams,你好高好瘦呀!!好令人羡慕的身形~~!!>_<
.


愛美麗媽媽好健談,爽朗又親切;戆里果然是名不虛傳的香港小姐,好靚女又斯文呀!!AMYBLOG多美人啊!!


最興奮莫過於是跟圓圓相見,圓圓人好好,好NICE,好多謝你特地帶來禮物送給我,感激不盡!!!圓圓,真想跟你來一個抱抱,我想跟熊貓抱抱一定很舒服,很快樂~圓圓跟BLOG裏的性格一樣,與BLOGGER打成一遍,沒有架子,又成日笑笑,第一次相見,唯有忍住自己太過熱情和白痴的性格,下一次,如果有機會,想送抱抱給你~!~!>_<和跟你合照啊!!!


.


果醬小姐跟廖生好甜蜜呀!!!祝你們白頭到老~!我在AMYBLOG的好姊妹出嫁了,永遠祝福你~!
IMG_1115.JPG


.


就是因為果醬小姐,可以跟AMYBLOGER見面


AMYBLOG是大家的緣份


我又愛AMY多一點


NONO,係好愛好愛呀!!!


IMG_1116.JPG


送大家晴天的香港公園,好幸福好感動好興奮的一天 ~~

沒有留言:

張貼留言